Home » » Cara Mengorat Wanita ??

Cara Mengorat Wanita ??


Bersama dengan seseorang yang anda sayang akan memberikan anda kekuatan dan inspirasi untuk melakukan yang terbaik dalam sesuatu perkara. Walaubagaimanapun, yang menjadi masalahnya sekarang ialah ramai lelaki di luar sana tidak tahu bagaimana untuk memikat gadis yang mereka suka.
Kebanyakan kita merasakan bahawa menunggu cinta sejati datang sendiri adalah satu cara yang betul tetapi secara logiknya ia adalah sebaliknya. Jika anda mahu mencari pasangan idaman anda, anda harus berusaha mendapatkannya. Berikut beberapa tips yang mungkin berguna untuk memikat si dia.



Jadi Diri Sendiri 

Lelaki selalu beranggapan bahawa untuk memikat hati wanita terutama wanita cantik, sesuatu harus dilakukan untuk membuatkan dia kagum denganmu. Sebagai contohnya, anda tidak menjadi diri anda, sebaliknya menjadi lelaki yang anda rasa wanita suka. Lantas, anda bertutur dengan tertib sehingga membosankan dan melakukan perkara-perkara yang diharapkan oleh wanita seperti buka pintu kereta, tarik kerusi sebelum dia duduk dan sebagainya. Kalau semua yang anda lakukan ini perkara biasa yang memang anda ingin lakukan, mungkin tidak mengapa. Tetapi jika anda lakukan sekadar untuk membuat dia terpikat, berhenti! Wanita lebih gemarkan lelaki yang tulin atau dalam erti kata lain, lelaki yang jadi diri dia sendiri.

Kawal Keadaan
Mungkin anda rasakan jika wanita diberi ‘kuasa’ untuk mengawal keadaan, mereka akan suka. Logik anda ialah jika anda membuat dia rasa bahawa dia telah berjaya memikat dirimu, dia akan suka. Jangkaan ini tidak tepat kerana wanita suka kepada lelaki yang pandai kawal keadaan dan pastikan dia tahu yang dia pilihanmu dan bukan sebaliknya. Anda telah memilih dia dan dia harus gembira dengan hakikat itu.

Bijak Meredakan Ketegangan
Wanita paling benci berada dalam keadaan tegang. Apabila tidak sependapat atau berdiskusi tentang apa-apa isu hangat, jangan biarkan emosi memandu anda. Biarkan wanita dengan emosi mereka dan mereka inginkan anda meredakan ketegangan yang ada. Isu yang tidak selesai hanya akan menjadikan perasaan serba salah merebak kepada perasaan yang lebih membahayakan. Tunjukkan pada dia yang anda tidak terjebak dalam emosi yang boleh memusnahkan perhubungan. Jika anda matang mengawal ketegangan, wanita akan tertarik kepadamu.

Imej Nakal
Imej budak baik atau anak emak tidak popular di kalangan wanita kecuali di kalangan ibu mereka. Wanita lebih tertarik kepada imej lelaki nakal. Jangan berpakaian umpama nak pergi temuduga apabila berjumpa dia. Biar anda kelihatan sedikit selekeh tetapi seksi, biar renungan anda meremangkan bulu roma dia, biar kerlingan anda membuat dia rasa teruja.

Selamba dan Selesa
Perasaan gementar, kalut, gelabah pada orang lelaki tidak digemari wanita. Mereka lebih menggemari orang lelaki yang selesa bersama dengan mereka, yang boleh berborak, berjenaka, berkongsi cerita, mendengar masalah mereka. Biarkan wanita yang gementar ketika ingin bertemu dirimu, biarkan dia yang gelabah dan berdebar-debar apabila berhadapan denganmu. Apabila anda cool dan selesa apabila bersamanya, anda nampak seksi sekali.


Jangan Gopoh
Apa-apa pun yang ingin anda dilakukan, jangan lakukan dengan gelojoh. Relaks, ambil masa dan sabar. Buat-buat macam anda tidak terdesak langsung dalam hidup. Wanita tidak gemari lelaki yang beriya-iya bagaikan tiada hari esok. Praktikkan kesabaran ini dalam semua aspek hidup anda, ketika makan terutamanya.

Sumber alamonline

5 comments:

  1. urmm...jagan gopoh ek

    ReplyDelete
  2. guys, ak nk tackle sorg pompuan tuh...
    tp ak x tau cmne...
    lgpun nie first time ^^
    setiap kali msj, tnya kaba, sihat ke x, mkn ke x....mcm tu jew....boringla...
    nk bt macam mane erk?
    saya x de pengalaman dlm hal nie...
    mintak pandangan pleaseee....

    ReplyDelete
  3. comelnya bila lelaki berkata2, so sweet. Doa pada DIA. :)

    ReplyDelete
  4. Aku nak ngorat sorang Awek ni.. sedangkan dia dah berkejaya tetap, tapi aku cam tak stabil lagi.. agak-agak dia pandang rendah kat aku tak? HUahuha :(

    ReplyDelete
  5. Masa kat sekolah dulu, lelaki yang feymes ni biasanya adalah lelaki yang periang n kelakar, tapi kalau sampai tahap annoying jadi menyampah plk kn? haha


    Di sini juga ada doa >>
    Doa Pengasih, Pelembut Hati Suami Isteri Anak dan Sesiapa Sahaja

    ReplyDelete